Planuojantys laikyti brandos egzaminus 2023 metais abiturientai, buvę mokiniai ir eksternai (turintys brandos atestatą), prašymus gali pateikti iki lapkričio 24 dienos.
Eksternas pateikdamas prašymą bazinės mokyklos vadovui privalo pateikti:
1) asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (asmens tapatybės kortelę, pasą ar leidimą gyventi Lietuvoje) arba vairuotojo pažymėjimą;
2) vidurinį išsilavinimą liudijantį dokumentą (brandos atestatą, profesinės ar aukštesniosios mokyklos diplomą);
Teikdamas prašymą eksternas sumoka 14,48 euro už kiekvieną pasirinktą dalyko brandos egzaminą. Bazinė mokykla gautas įmokas perveda į pajamų sąskaitą ir naudoja jas brandos egzaminų organizavimo, vykdymo ir vertinimo išlaidoms apmokėti.
Informacija dėl apmokėjimo:
Bankas – Swedbank
A/S LT477300010034950929
Kazlų Rūdos Kazio Griniaus gimnazija
Kodas 190398583
Mokėjimo paskirtis – Už egzaminus
Daugiau informacijos galime suteikti: Atgimimo g. 1, Kazlų Rūda.
Tel. Nr. +37034395139; +37034369029;
El. p. rastine@gimnazija.kazluruda.lm.lt; pavaduotoja@gimnazija.kazluruda.lm.lt