Neformalusis švietimas

NEFORMALIOJO  ŠVIETIMO PROGRAMOS

Eil.

Nr.

Pavadinimas

Dalykas

Klasė

Mokytojas

Trumpas programos pristatymas

1

Krepšinis

Fizinis ugdymas

I – IV

Nerimantas Diliauskas

Tikslas – mokyti krepšinio žaidimo, atskirų šios sporto šakos technikos ir taktikos elementų.

Uždaviniai:

1.Ugdyti sveikatą stiprinančio fizinio aktyvumo poreikį.

2.Lavinti motoriką ir kūno laikyseną, patirti judėjimo džiaugsmą.

3.Įvaldyti krepšinio žaidimo techniką ir taktiką, ugdyti bendradarbiavimo komandoje elgesį.

Laukiamas rezultatas –

Mokiniai pagerins organizmo fizinę būklę, bendravimą ir bendradarbiavimą komandoje. Išmoks naujų krepšinio žaidimo technikos elementų,

2

 

Tinklinis berniukams

Fizinis ugdymas

I – IV

Nerimantas Diliauskas

Tikslas – mokyti tinklinio žaidimo, atskirų šios sporto šakos technikos ir taktikos elementų.

Uždaviniai:

1.Ugdyti sveikatą stiprinančio fizinio aktyvumo poreikį.

2.Lavinti motoriką ir kūno laikyseną, patirti judėjimo džiaugsmą.

3.Įvaldyti tinklinio žaidimo techniką ir taktiką, ugdyti bendradarbiavimo komandoje elgesį.

Laukiamas rezultatas –

Mokiniai pagerins organizmo fizinę būklę, bendravimą ir bendradarbiavimą grupėje, komandoje. Išmoks naujų tinklinio žaidimo technikos elementų.

 

Tinklinis mergaitėms

Fizinis ugdymas

I – IV

Nerimantas Diliauskas

Tikslas – mokyti tinklinio žaidimo, atskirų šios sporto šakos technikos ir taktikos elementų.

Uždaviniai:

1.Ugdyti sveikatą stiprinančio fizinio aktyvumo poreikį.

2.Lavinti motoriką ir kūno laikyseną, patirti judėjimo džiaugsmą.

3.Įvaldyti tinklinio žaidimo techniką ir taktiką, ugdyti bendradarbiavimo komandoje elgesį.

Laukiamas rezultatas –

Mokiniai pagerins organizmo fizinę būklę, bendravimą ir bendradarbiavimą grupėje, komandoje. Išmoks naujų tinklinio žaidimo technikos elementų.

3

Stebėtojai

Literatūra

III-IV

Daiva Gražulienė

Tikslas – ugdyti atidžius gimnazijos kasdienio gyvenimo dalyvius ir fiksuotojus.

Uždaviniai – stebėti ir užfiksuoti (žodžiu ir vaizdu) gimnazijos gyvenimo šiokiadienius ir šventes.

Laukiamas rezultatas – eilinio metraščio „Stebėtojai“ žurnalo pateikimas saugojimui.

4

Vokalinis ansamblis

Muzika

I-IV

Audronė Pranskevičienė – Dautartienė

Tikslas – Ugdyti mokinių kūrybinius, vokalinius gebėjimus, artistiškumą, ugdyti muzikinį – sceninį skonį ir  nuovokumą.

Uždaviniai –

 Mokyti dainavimo technikos, taisyklingo kvėpavimo dainuojant.

Mokyti darnaus ansamblinio dainavimo.

Mokyti taisyklingos sceninės laikysenos, judesio.

Suteikti žinias apie sceninę kultūrą.

Sudaryti sąlygas dalyvauti įvairiuose gimnazijos, miesto, savivaldybės renginiuose, respublikiniuose konkursuose.

Laukiamas rezultatas –

Mokiniai bus įgiję pasitikėjimo savimi jausmą scenoje, susipažinę ir įtvirtinę sceninės kultūros reikalavimus. Gebės dirbti komandoje, pasiskirstyti įsipareigojimus. Įgis kultūrinės kompetencijos nuostatus, tobulins iniciatyvumo, kūrybingumo, bendradarbiavimo kompetencijas.

5

Skautų Kazio Griniaus draugovė

Pilietinis ugdymas

I-IV

Audronė Pranskevičienė – Dautartienė

Tikslas –  Dievui, Tėvynei, Artimui! Lietuvos skautija – ne tik laisvalaikio būrelis ar vasaros stovyklos, tai – gyvenimo būdas, auginantis stiprią, atsakingą, patriotišką ir mylinčią asmenybę.

Uždaviniai –

Mokyti skautavimo teorinių ir praktinių dalykų.

Aktyviai dalyvauti krašto veikloje.

Organizuoti žygius, iškylas ir stovyklas.

Mokytis išgyventi gamtoje ir ją suprasti

Dalyvauti Lietuvos skautų organizacijos organizuojamuose renginiuose.

Laukiamas rezultatas – mokiniai,  pasirinkę skautų organizaciją, didžiausia garbe sau laikys kaklaraiščio užsitarnavimą ir jo išsaugojimą.  Gebės dirbti komandoje, pasiskirstyti įsipareigojimus. Bus įgiję pasitikėjimo savimi jausmą.  Įgis iniciatyvumo, kūrybingumo, bendradarbiavimo kompetencijas. Ugdys atsakomybės už save, jaunesnius brolius ir seses jausmą.

6

Spektras

Technologijos

I-II

Vytas Aputis

Tikslas – taikyti kitokias technologijas užduočių kūryboje

Uždaviniai:

1.Gilintis į vitražo, keramikos ir grafikos technologijos sritis,

2.Mokytis projektuoti, improvizuoti piešinius erdviniams darbams,

3.Gebėti derinti projektą su gaminiu

Laukiamas rezultatas –  taikyti technologines žinias, išmoktą patirtį savo kūriniuose

7

Tobulėk kurdamas

Dailė

III-IV

Vytas Aputis

Tikslas- supažindinti su menų, vaizduojamojo meno akademiniais reikalavimais piešimo, kompozicijos, tapybos srityse

Uždaviniai:

1.Supažindinti su akademinio piešinio matymu, struktūra

2.Lavinto tapymo technikos įgūdžius

3.Aiškinti, kaip vaizduotės logika reikalinga ir taikoma kompozicijos kūriniuose

8

Vokalinis instrumentinis ansamblis

Muzika

I-IV

Aidas Leskauskas

Tikslas –  plėtoti mokinių muzikinius įgūdžius, ugdyti jų muzikinį skonį ir kultūrą.

Uždaviniai:

1.Realizuoti menines idėjas grojant ir dainuojant.

2.Dalyvauti muzikiniame gyvenime.

Laukiamas rezultatas – mokiniai patiria muzikavimo džiaugsmą ir kūrybinį pasitenkinimą, dalyvauja muzikos kūrimo, atlikimo, suvokimo procesuose, plėtoja turimą patirtį ir gebėjimus.

 

 

Renginių organizavimas

Menai

II

Odeta Pučinskienė

Tikslas – stiprinti mokinių organizacinius, komunikacinius įgūdžius, skatinti iniciatyvumą, aktyvų įsitraukimą į bendruomenės ir visuomeninį gyvenimą.

Uždaviniai:

Kurti renginių idėjas ir jas įgyvendinti praktikoje;

Mokytis komunikacijos ir tikslinio bendradarbiavimo pagrindų;

Prasmingai įsiterpti į mokyklos ir bendruomenės kultūrinį gyvenimą.

Laukiamas rezultatas – suorganizuoti 3-4 renginiai per mokslo metus mokykloje, per praktines veiklas sustiprėję mokinių organizacinės, komunikacinės žinios ir įgūdžiai.

 

 

Skip to content