Kazlų Rūdos Kazio Griniaus gimnazijos skyrius Prano Dovydaičio progimnazija

Adresas: M. Valančiaus g. 1, Kazlų Rūda
Tel.: (8 343) 95284
El. p.:

Specialioji pedagogė

Jūratė Kazlauskienė
Tel. (8 343) 95284

El. p. jurate.kazlauskiene@kaziogriniausgimnazija.lt

Darbo laikas:

PIRMADIENIS

ANTRADIENIS

TREČIADIENIS

KETVIRTADIENIS

PENKTADIENIS

8:00 – 14:00

8:00 – 14:00

Specialiojo pedagogo uždavinys – padėti mokiniams, turintiems specialiųjų ugdymosi poreikių įsisavinti ugdymo turinį (specialiojo pedagogo kabinete ar klasėje) ir lavinti jų sutrikusias funkcijas, atsižvelgiant į kiekvieno vaiko gebėjimus, ugdymosi galimybes, mokymosi ypatumus; bendradarbiauti su mokinių tėvais, mokytojais, juos konsultuoti.

Kada reikėtų kreiptis į specialųjį pedagogą?

  • Kai pastebimi mokinio ugdymo(si) sunkumai kai kuriuose arba visuose mokomuose dalykuose;

  • Kai vaikas dažnai negeba kartu su visa klase atlikti jam skirtų užduočių;

  • Kai vaikas nesupranta dėstomo dalyko, nesupranta, apie ką kalbama;

  • Kai dažnai neišlaiko dėmesio per pamoką ir dėl to neįsisavina programos;

  • Kai vaiko elgesys trukdo ne tik pačiam sau, bet ir šalia esančiam mokiniui mokytis.

  • Kuo gali padėti specialusis pedagogas?

  • Atlikti pirminį pedagoginį mokinio vertinimą, paruošti dokumentus tolesniam tyrimui tarnyboje, bei įvertinti mokinio pažangą mokykloje.

  • Padėti specialiųjų poreikių turintiems mokiniams įsisavinti ugdymo turinį, lavinti sutrikusias funkcijas, organizuojant individualias ir grupines specialiąsias pedagogines pratybas.

  • Konsultuoti mokytojus, kaip pritaikyti ir individualizuoti Bendrąsias mokymo programas, atsižvelgiant į mokinio tikrąjį žinių lygį ir/ar sutrikusias funkcijas.

  • Teikti metodinę pagalbą ir rekomendacijas mokyklos bendruomenei.

Individualios konsultacijos ir metodinės pagalbos teikimas tėvams (globėjams, rūpintojams) vaiko ugdymo(si) klausimais pirmadieniais ir ketvirtadieniais (8.00-14.00) Galima kreiptis ir e. paštu jurate.kazlauskiene@kaziogriniausgimnazija.lt arba rašyti manodienyne.