Priedas Nr.13

DIREKCIJOS VEIKLA

                 Uždaviniai:

1.       Analizuoti atskirų mokyklos veiklos sričių darbą.

2.        Skatinti mokytojų iniciatyvumą diegiant informacines komunikacines technologijas ugdymo procese, taikyti aktyviuosius ugdymo metodus.

3.         Didesnį dėmesį skirti mokinių ugdymo(si) pagal kiekvieno mokinio gebėjimus tobulinimui.

 

Prioritetas: Kiekvieno mokinio pažanga.

 

Eil. Nr.

Veikla

Data

Atsakingas

1.

Mokyklos estetinė išvaizda. Budėjimo mokykloje taisyklių koregavimas.

2013-09-05

A. Aputienė,

N. Steponaitienė

2.

Mokinių vertinimas. Atskirų mokinių pažangos matavimas pamokoje.

2013-10-17

A. Aputienė

3.

Naujai atvykusių mokinių adaptacija.

Naujai pradėjusių dirbti mokytojų adaptacija

2013-10-31

A. Aputienė

4.

Naujų mokomųjų dalykų mokymosi problemos

2013-11-07

N. Steponaitienė

5.

Tarpdalykinė integracija, programų, integruojamų į ugdymo turinį, įgyvendinimas.

2013-11-21

N. Steponaitienė

6.

Mokyklos aprūpinimo mokymo priemonėmis programos svarstymas, tikslinimas. Mokyklos finansinių lėšų panaudojimas ir paskirstymas 2013 m.

2013-12-19

A. Aputienė,

N. Steponaitienė

7.

I pusmečio rezultatų analizė. Pasiruošimas mokytojų tarybos posėdžiui

2014-02-04

A. Aputienė,

N. Steponaitienė

8.

Bendradarbiavimas su mokinių tėvais

2014-02-20

A. Aputienė

9.

Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo organizavimas. Kultūrinės, pažintinės ir socialinės veiklos vykdymo aptarimas

2014-03-06

A. Aputienė,

N. Steponaitienė

10.

Pamokų, klasių valandėlių, neformaliojo ugdymo užsiėmimų vizitacijų aptarimas

2014-03-20

N. Steponaitienė,

V. Staugaitienė

11.

Mokyklos įsivertinimo rezultatų analizė

2014-04-24

N. Steponaitienė

12.

Signalinių pusmečių aptarimas. Pasiekimai savivaldybės, respublikos olimpiadose, konkursuose, varžybose Pasirengimas pagrindinio ugdymo pasiekimų patikrinimo organizavimui ir vykdymui.

2014-05-08

N. Steponaitienė

13.

Kontrolinių darbų vykdymo rezultatai. Ugdomojo inspektavimo aptarimas

2014-05-15

N. Steponaitienė

14.

Mokinių lankomumo, mokymosi ir drausmės problemų analizė

Pagal poreikį

A. Gudynienė

15.

Mokyklos estetinė išvaizda.

2014-08-29

A. Aputienė,

16.

Naujai atvykusių mokinių adaptacija.

Naujai pradėjusių dirbti mokytojų adaptacija

2014-09-16

A. Aputienė

17.

Tarpdalykinė integracija, programų, integruojamų į ugdymo turinį, įgyvendinimas.

2014-11-11

N. Steponaitienė

18.

Mokyklos aprūpinimo mokymo priemonėmis programos svarstymas, tikslinimas. Mokyklos finansinių lėšų panaudojimas ir paskirstymas 2013 m.

2014-12-09

A. Aputienė,

N. Steponaitienė

Laukiamas rezultatas: Efektyvi pagalba mokiniui, mokytojui, padedanti ir skatinanti ugdymo procese lavinti individualius mokinių gebėjimus, taikyti į mokymąsi orientuotus metodus.