VAIKO GEROVĖS KOMISIJOS VEIKLA
1.
Teikti
kvalifikuotą pedagoginę, socialinę, psichologinę, specialiąją pedagoginę,
informacinę ir kt. pagalbą vaikui.
2.
Atlikti naujų
mokinių bei jų tėvų sociologinę apklausą
3.
Įvertinti
priekabiavimo bei atskirties bendruomenėje pokyčius.
4.
Įvertinti
specialiųjų poreikių vaikų integracijos stipriąsias ir silpnąsias puses
5.
Įvertinti gabių
vaikų ugdymo stipriąsias ir silpnąsias puses
Prioritetas: Kokybiškas mokinių
ugdymas, atsižvelgiant į individualius gebėjimus.
Eil. Nr. |
Priemonė |
Vykdymo terminas (data) |
Atsakingas |
1. |
Komisijos sudėties ir darbo reglamento patikslinimas. |
2013-09-06 |
V. Staugaitienė |
2. |
Specialiųjų poreikių vaikų ugdymo programų aptarimas
ir patvirtinimas |
2013-09-09 |
V. Staugaitienė |
3. |
Naujų mokinių adaptacijos mokykloje analizė. |
2013-10-09 |
A. Gudynienė |
4. |
Nepažangių ir linkusių prasižengti mokinių
svarstymas. |
Kiekvieną mėnesį |
Vaiko gerovės komisija |
5. |
Gabių vaikų ugdymo organizavimo mokykloje analizė |
2014-05-16 |
V. Staugaitienė A. Gudynienė |
6. |
Mokykloje kilusių problemų operatyvus sprendimas |
Reikalui esant |
Vaiko gerovės komisija |
7. |
Komisijos sudėties ir darbo reglamento patikslinimas. |
2014 m. rugsėjo mėn |
V. Staugaitienė |
8. |
Specialiųjų poreikių vaikų ugdymo programų aptarimas
ir patvirtinimas |
2014 m. rugsėjo mėn |
V. Staugaitienė |
9. |
Naujų mokinių adaptacijos mokykloje analizė. |
2014 m. spalio mėn |
A. Gudynienė |
Laukiami
rezultatai:
1. Kokybiškiau organizuotas ugdymo procesas,
užtikrinta saugi ir sveika ugdymo proceso aplinka mokykloje.
2. Padidėjusi mokymosi motyvacija, geresnis pamokų
lankomumas, sumažėjęs linkusių pažeisti mokyklos taisykle mokinių skaičius.
3. Efektyviau organizuojamas specialiųjų poreikių
turinčių mokinių ugdymo procesas.