Tikslai ir uždaviniai

1. Stiprinti ugdymo (si) kokybę atsižvelgiant į kiekvieno mokinio poreikius bei gebėjimus:.

1.1. Ugdyti mokinį, kaip aktyvų pamokos dalyvį, gebantį įsivertinti ir planuoti savo mokymosi pažangą;

1.2. Tobulinti mokinių pažangos vertinimą ir įsivertinimą;

1.3. Tobulinti pagalbą mokiniui;

1.4. Skatinti mokytojo atsakomybę už mokyklos pažangos rezultatus.

2. Gerinti emocinę mokyklos aplinką:

  • Užtikrinti mokinių saugumą;
  • Ugdyti sveikos gyvensenos įgūdžius;
  • Stiprinti mokinių kultūrą, pasididžiavimo savo mokykla jausmą;
  • Plėtoti mokyklos bendruomenės bendradarbiavimo kultūrą;
  • Kurti jaukią ir estetišką mokyklos aplinką.